Feyenoord speelt in de Europa League met een andere sponsor op het shirt. Niet Droomparken maar EuroParcs zal op de shirts te zien zijn. Daarnaast melden beide partijen ook dat de sponsordeal is verlengd tot de zomer van 2022. Er is een optie voor nog een jaar opgenomen.
Dat heeft alles te maken met de recente overname van Droomparken dor EuroParcs. Vanwege haar internationale ambities past EuroParcs dan ook beter op het shirt bij Feyenoord in Europees verband. Het betekent dat EuroParcs in de gehele groepsfase op het shirt staat en mogelijk na overwintering ook in 2021. Feyenoord treft het Kroatische Dinamo Zagreb, het Oostenrijke Wolfsberger AC en het Russische CSKA Moskou in Europa. Donderdag begint Feyenoord met een uitwedstrijd in Zagreb.
Joris van Dijk, commercieel directeur van Feyenoord: “Wij zijn bijzonder verheugd dat we, in deze financieel moeilijke tijd, zo’n trouwe partner hebben gevonden in de EuroParcs Group. De reden voor de verlenging van het contract zijn de geweldige resultaten die wij in het eerste jaar partnership voor Droomparken hebben behaald. Denk bijvoorbeeld aan de zeer succesvolle campagnes met Jan Boskamp in de hoofdrol. Campagnes die konden rekenen op vele positieve reacties onder de Feyenoord-doelgroep en voetbalsupporter in het algemeen. Ook zijn we er tijdens de corona-lockdown in geslaagd, door middel van unieke en creatieve ideeën, nog steeds waardevol te zijn voor onze hoofdpartner. Een uitdaging die nu weer actueel is, omdat de locaties van Droomparken en EuroParcs nog steeds veilig gasten kunnen ontvangen op hun parken. Wij doen onverminderd ons best om dat onder de aandacht te brengen.”