KPN wordt ook partner van eDivisie

@edivisie

KPN, de hoofdsponsor van de Eredivisie, verbindt zich vanaf dit seizoen als Official Partner aan de eDivisie. Hiermee wordt het partnership opnieuw opgestart. De telecomreus was tussen 2017 en 2019 ook al een partner van de eDivisie. KPN verbindt zich voor twee jaar aan de officiƫle EA SPORTS FIFA 21-competitie van de Eredivisie. KPN heeft ook nog een optie voor een derde jaar opgenomen.

De link tussen KPN en de eDivisie is snel gelegd. KPN is hoofdsponsor van de Eredivisie en richt zich met het Official Partnership met de eDivisie nu nog meer op een jongere doelgroep; glasvezel is onder gamers immers ongekend populair.

In nauwe samenwerking met de eDivisie produceert KPN de komende jaren meerdere content formats. Met eDivisiespelers in de hoofdrol worden wekelijks KPN branded items op het eDivisie Instagram account getoond en aanvullend biedt KPN campagnematige videoformats van hoge kwaliteit.

De edDvisie is vanaf dinsdag 17 november elke dinsdag en woensdag tussen 18.00 en 21.15 uur live te zien op het YouTube-kanaal van de edivisie.

1 Trackback / Pingback

  1. Voetbalnieuws Site: KPN wordt ook partner van eDivisie | Al Het Voetbal Nieuws Op Een Rij!

Reacties kunnen niet achtergelaten worden op dit moment.