
De Graafschap heeft een nieuwe hoofdsponsor gevonden. De komende drie seizoenen prijkt het logo van Autohopper op het shirt van de Superboeren. De ‘no-nonsense autoverhuurder’ met meer dan 130 vestigingen in Nederland wil met de sponsoring van De Graafschap werken aan een grotere landelijke zichtbaarheid.
Met de sponsoring heeft de nummer zes van het afgelopen Keuken Kampioen Divisie seizoen de komende jaren zekerheid. De Graafschap wil ook komend seizoen strijden om promotie naar de Eredivise.
Autohopper: Bewuste keuze voor De Graafschap
“Een spannende sprong in het diepe”, aldus Autohopper directeur Roel Steunenberg op de website van De Graafschap. “Het is een bewuste keuze om in zee te gaan met De Graafschap. De normen en waarden passen perfect bij de mentaliteit van Autohopper. De Graafschap is een club met een eigen DNA en die een enorme achterban heeft. Via de samenwerking willen we onze zichtbaarheid vergroten en een bijdrage leveren aan deze prachtige club.”
De Graafschap ziet vooral raakvlakken met Autohopper
Algemeen directeur Marco Bogers van De Graafschap: “Wij zijn bijzonder verheugd om met Autohopper een nieuwe hoofdsponsor te kunnen presenteren. Uit de plezierige en positieve gesprekken met de directie bleek al snel dat er een match was. Autohopper is een ambitieuze organisatie die flink aan de weg timmert en zijn landelijke naamsbekendheid verder wil vergroten.”
Marco Bogers stipte ook de overeenkomsten tussen beide partijen aan: “Onze club heeft een grote en betrokken achterban en landelijk een goede uitstraling binnen het betaald voetballandschap. Daarnaast heeft De Graafschap ook groeiambities op sportief, commercieel en maatschappelijk vlak. Ook voor ons geldt; ‘doen wat je belooft’. Beide organisaties hebben dus veel gemeen en we verheugen ons daarom op een mooie en vruchtbare samenwerking met onze nieuwe hoofdsponsor Autohopper”
Ook Autohopper ziet dat. Dat komt vooral door de leus van De Graafschap: D’RAN. Roel Steunenberg: “Geen geneuzel en geen gedoe. Gewoon doen wat je zegt. We voelen ons hier op onze plek.”